• Eğitimler
    • Mesleki Eğitimler
    • Kişisel Gelişim Eğitimleri
    • Akademik Gelişim Eğitimleri
    • Bilgisayar ve Bilişim Eğitimi
    • Çocuklara Yönelik Eğitimler
    • Hukuk/Bilirkişilik Eğitimleri
    • Kültür ve Sanat Eğitimleri
    • İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri
    • Sınavlara Yönelik Hazırlık Eğitimleri

    Kişisel Gelişim Eğitimleri Koordinatörü: Prof. Dr. Doğan Nadi Leblebici

    KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

    KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

    ₺3,600.00
    Daha Fazlası
  • Sınavlar
  • Etkinlikler
  • Duyurular
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Misyon / Vizyon
    • Yönetim Yapısı
    • Banka Hesap Bilgileri
    • Yönerge / Yönetmelik
    • Öğrenci Sınav Kartı
    • SSS
  • İletişim
  • Galeri
    Herhangi bir sorunuz var mı?
    +90 (312) 297 67 94
    yasamboyuegitim@hacettepe.edu.tr
    Giriş
    Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi - Hacettepe Sürekli Eğitim Merkezi
    • Eğitimler
      • Mesleki Eğitimler
      • Kişisel Gelişim Eğitimleri
      • Akademik Gelişim Eğitimleri
      • Bilgisayar ve Bilişim Eğitimi
      • Çocuklara Yönelik Eğitimler
      • Hukuk/Bilirkişilik Eğitimleri
      • Kültür ve Sanat Eğitimleri
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri
      • Sınavlara Yönelik Hazırlık Eğitimleri

      Kişisel Gelişim Eğitimleri Koordinatörü: Prof. Dr. Doğan Nadi Leblebici

      KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

      KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

      ₺3,600.00
      Daha Fazlası
    • Sınavlar
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Kurumsal
      • Hakkımızda
      • Misyon / Vizyon
      • Yönetim Yapısı
      • Banka Hesap Bilgileri
      • Yönerge / Yönetmelik
      • Öğrenci Sınav Kartı
      • SSS
    • İletişim
    • Galeri

      Our Team

      • Ana Sayfa
      • Our Team
      • Doç.Dr. Nagihan BOZTUNÇ ÖZTÜRK
      nagihanboztuncozturk

      Doç.Dr. Nagihan BOZTUNÇ ÖZTÜRK

      Öğretim Görevlisi

      Nagihan BOZTUNÇ ÖZTÜRK

      Hacettepe Üniversitesi
      Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi
      Ankara, Türkiye
      nagihanboztunc@hacettepe.edu.tr
      +90 312 297 6794 – 117

      EĞİTİM BİLGİLERİ

      Doktora Hacettepe Üniversitesi – Ankara
      Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme- 09/2010-02/2014
      Yüksek Lisans Hacettepe Üniversitesi – Ankara
      Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme- 09/2008-06/2010
      Lisans Marmara Üniversitesi – İstanbul
      Fizik Öğretmenliği – 09/2003 – 06/2008

      İŞ DENEYİMİ

      03/2018 – Halen Hacettepe Üniversitesi– Ankara
      Bölüm: Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi
      Pozisyon: Öğretim Görevlisi
      10/2017 – 03/2018 Hacettepe Üniversitesi– Ankara
      Bölüm: Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi
      Pozisyon: Eğitim Öğretim Planlamacısı
      07/2013 – 10/2017 Hacettepe Üniversitesi– Ankara
      Bölüm: İzleme ve Değerlendirme Birimi
      Pozisyon: Eğitim Öğretim Planlamacısı
      İş tanımı: Bologna Süreci’nin bir parçası olan izleme ve değerlendirme çalışmaları
      için gerekli olan anket ve ölçeklerin hazırlanması/geliştirilmesi, analiz edilmesi,
      raporlanması; mezun izleme çalışması için gerekli olan anketlerin hazırlanması, analiz
      edilmesi, raporlanması; değerlendirme sistemleri hakkında araştırmaların yapılması.
      11/2010 – 07/2013
      SEBİT Eğitim ve Bilgi Teknolojileri A.Ş– Ankara
      Departman: Eğitsel Tasarım
      Pozisyon: Ölçme ve Değerlendirme Uzmanı
      İş tanımı: Türkiye genelinde uygulanan bir sınavın raporlarının hazırlanması,
      raporların üretilebilmesi için gerekli alt yapısının hazırlanması, gerekli verilerin
      kontrol edilmesi, madde analizlerinin yapılması, gerekli durumlarda ilgili birimlere
      raporlamaların yapılması, anket ya da ölçeklerin hazırlanması, analizlerinin yapılması
      ve raporlanması, ölçme ve değerlendirme alanındaki gelişmeleri takip etme ve
      ihtiyaçlar doğrultusunda fayda sağlayabilme.
      09/2010 – 11/2010
      Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Kırşehir
      Departman: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı
      Pozisyon: Araştırma Görevlisi
      1
      02/2010 – 09/2010
      Gazi Üniversitesi Vakfı Özel Okulları– Ankara
      Departman: Araştırma Geliştirme Bölümü
      Pozisyon: Ölçme ve Değerlendirme Uzmanı
      İş tanımı: Ortaokul bölümünde uygulanan okul içi seviye belirleme sınav sorularının
      ölçme ve değerlendirme açısından kontrol edilmesi, sınavların hazırlanması,
      analizlerin yapılması, gerekli birimlere sonuçların raporlanması, anket geliştirilmesi,
      analiz edilmesi ve raporlanması.
      11/2009 – 01/2010
      Yargı Akademi Eğitim Kurumları– Ankara
      Departman: Ölçme ve Değerlendirme Eğitimi
      Pozisyon: Ölçme ve Değerlendirme Uzmanı
      İş tanımı: KPSS’ye hazırlanan öğrencilere ölçme ve değerlendirme dersinin
      anlatılması, ölçme ve değerlendirme ile ilgili çoktan seçmeli test maddelerinin
      hazırlanması ve hazırlanmış olan soruların ölçme ve değerlendirme açısından kontrol
      edilmesi, ölçme ve değerlendirme ile ilgili hazırlanmış kaynakların konu alanı
      açışından bilimsel doğruluğunun kontrol edilmesi.
      09/2005 – 06/2008
      Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi – İstanbul
      Departman: Fizik Eğitimi
      Pozisyon: Öğrenci Asistanı
      İş tanımı: Özel öğretim yöntemleri II dersi kapsamında deneylerin düzenlenmesi,
      deneylere yardımcı olunması, laboratuvar aletlerinin sorumluluğu, gerekli durumlarda
      dersi alan öğrencilere yardımcı olunması, bilimsel araştırmalar yapılması, öğretim
      üyelerine eğitsel anlamda yardımcı olunması.
      YAYINLAR
      SCI, SCI-EXP., SSCI, AHCI Kapsamındaki Dergilerde Yayınlanan Makaleler
      1. Boztunç Öztürk, N., Eroğlu, M. G., & Kelecioğlu, H. (2015). A Review of Articles Concerning Scale
      Adaptation in the Field of Education, Education and Science, 40(178), pp (123-137). doi:
      http://dx.doi.org/10.15390/EB.2015.4091
      2. Boztunc Ozturk, N., & Dogan, N. (2015). Investigating of the Item Exposure Control Methods in
      Computerized Adaptive Testing, Educational Sciences: Theory & Practice, 15(1), pp (85-98). doi:
      10.12738/estp.2015.1.2593
      3. Taşdelen Teker, G., Boztunç Öztürk, N. ve Eroğlu, M. G. (2014). PISA 2009’a Göre Okuma Becerisi
      ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin Türkiye Örnekleminde YEM ile Belirlenmesi, Hacettepe
      Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(4), 244-255.
      Uluslararası Alan Endekslerinde Taranan Dergilerde Yayınlanan Makaleler
      1. Boztunç Öztürk, N. & Şahin, M.G., & İlhan, M. (2019). An Analysis of Scoring via Analytic and
      General Impression in Peer Assessment. Turkish Journal of Education, 8(4), 258–275.
      2. Gürlen, E., Boztunç Öztürk, N. & Eminoğlu, E. (2019). Investigation of the Reliability of Teachers
      Self and Peer Assessments at Primary School Level with Generalizability Theory. Eğitim ve
      Psikolojide Ölçme ve Derğerlendirme Dergisi, 10(4), 361–376.
      3. Boztunç Öztürk, N. & Şahin, M.G. (2019). Madde havuzu özelliklerinin yetenek kestirimi ve madde
      havuzu kullanımına etkileri: bir simülasyon çalışması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
      34(2), 473-486. doi: 10.16986/HUJE.2018042418
      2
      4. Şahin, M.G. & Boztunç Öztürk, N. (2019). Analyzing the Maximum Likelihood Score Estimation
      Method with Fences in ca MST. International Journal of Assessment Tools in Education, 6(4), 555-567.
      5. Boztunç Öztürk, N. (2019). How the length and characteristics of routing module affect ability
      estimation in ca-MST? Universal Journal of Educational Research, 7(1), 164-170. doi:
      10.13189/ujer.2019.070121.
      6. Şahin, M.G. & Boztunç Öztürk, N. (2018). How classroom assessment affect to science and
      mathematics achievement: Findings from 2015. International Electronic Journal of Elementary
      Education, 10(5), 559-569. doi: 10.26822/iejee.2018541305.
      7. Şahin, M.G. & Boztunç Öztürk, N. (2018). A model proposal for solving the problems encountered in
      the implication of the performance tasks. International Journal of Assessment Tools in Education, 5(4),
      593-610. doi: 10.21449/ijate.390603
      8. Şahin, M. G. ve Boztunç Öztürk, N. (2018). Eğitim Alanında Ölçek Geliştirme Süreci: Bir İçerik
      Analizi Çalışması, Kastamonu Eğitim Dergisi, 26(1), 191-199.
      9. Ozberk, E. H., Atalay Kabasakal, K. & Boztunc Ozturk, N. (2017). Investigating the Factors Affecting
      Turkish Students’ PISA 2012 Mathematics Achievement Using Hierarchical Linear Modeling,
      Hacettepe Üniversitesi Eğitim Dergisi, doi: 10.16986/HUJE.2017026950.
      10. Ozberk, E. H., Boztunc Ozturk, N., Yilmaz Findik, L., & Kapti, S. (2017). Erasmus Students’ Mobility
      Priorities: A Rank-Order Scaling Study, Kastamonu Eğitim Dergisi, 25(6), 2401-2412.
      ULAKBİM Tarafından Taranan Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
      1. Yilmaz Findik, L., Kapti, S., Boztunc Ozturk, N., Ozberk, E. H., & Kavak, Y. (2017). Quantitive
      Changes Trends in Higher Education between 1999-2010 in Turkey, Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi,
      7(2), 247-255. Doi:10.5961/jhes.2017.204
      2. Boztunç Öztürk, N., Özberk, E. H., Kaptı, S., Yılmaz Fındık, L., Gelbal, S. ve Kavak, Y. (2015).
      Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması, Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi, 5(3), 263-271. doi:
      10.5961/jhes.2015.128
      3. Şahin, M.G., Boztunç Öztürk, N. ve Taşdelen Teker, G. (2015). Öğretmen Adaylarının
      Değerlendirilme Tercihlerinin Ölçeklenmesi Üzerine Bir Çalışma, Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve
      Değerlendirme Dergisi, 6(1), 95-106.
      Tezler
      1. Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Uygulamalarında Madde Kullanım Sıklığı Kontrol Yöntemlerinin
      İncelenmesi, 2014, Doktora Tezi, Danışman: Doç. Dr. Nuri Doğan
      2. Uluslar Arası Öğrenci Değerlendirme Programı (PISA)’na Katılan Türk Öğrencilerin 2003 ve 2006
      Yıllarındaki Matematik ve Fen Bilimleri Başarılarının İncelenmesi, 2010, Yüksek Lisans Tezi,
      Danışman: Prof. Dr. Selahattin Gelbal
      Uluslararası Bildiriler
      1. Şahin, M.G.& Boztunç Öztürk, N. (2019). Madde/modül seçme yöntemlerinin karşılaştırılması:
      Bireyselleştirilmiş bilsisayrlı test ve bireyselleştirilmiş bilgisayarlı çok aşamalı test uygulaması, VI.
      International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (C-MEEP 2018),
      05-08 Eylül, Prizren University, Prizren, Kosovo.
      2. Boztunç Öztürk, N. (2018). Öğretmen Özelliklerinin Okuma Başarındaki Etkisi: PIRLS 2016 Örneği,
      17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2018), 11-14 Nisan, Gazi Üniversitesi,
      Kızılcahamam, Ankara, Türkiye.
      3
      3. Şahin, M.G., Boztunç Öztürk, N. ve Yılmaz Fındık, L. (2017). PISA Başarısının İstatistiki Bölgelere
      Göre Karşılaştırılması: Bir VZA Örneği, Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19-21 Ekim, TOBB
      Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi, Ankara, Türkiye.
      4. Boztunç Öztürk, N. ve Şahin, M.G. (2017). Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Uygulamalarında
      Madde Havuzu Özelliklerinin Yetenek Kestirimine Etkisi, 4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları
      Kongresi, 11-14 Mayıs, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye.
      5. Boztunc Ozturk, N, Yilmaz Findik, L. & Ozberk, E. H. (2017). Başarılı Eğitim Sistemlerinde
      Öğretmen: TALIS 2013 Örneği, 7th International Congress of Research in Education, 27-29 April,
      Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye.
      6. Boztunc Ozturk, N, Ozberk, E. H. & Yilmaz Findik, L. (2017). Farklı Eğitim Sistemlerinde Fen
      Başarısının Çok Düzeyli Modellerle Karşılaştırılması: TIMSS 2015 Singapur ve Türkiye Örneği, 7th
      International Congress of Research in Education, 27-29 April, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi,
      Çanakkale, Türkiye.
      7. Yilmaz Findik, L., Boztunc Ozturk, N & Ozberk, E. H. (2017). What PIAAC Tells about the Adult
      Learning in Turkey? 7th International Congress of Research in Education, 27-29 April, Çanakkale
      Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye.
      8. Yilmaz Findik, L.,Ozberk, E. H. & Boztunc Ozturk, N. (2017). What are the Low Performer Students’
      Perceptions about School in Turkey?, 7
      th International Congress of Research in Education, 27-29 April,
      Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye.
      9. Şahin, M.G., Boztunç Öztürk, N. ve Yıldırım, Y. (2017). PISA 2015 Sonuçlarına Göre Fen
      Okuryazarlığında Kullanılan Öğretme Stratejileri: Türkiye, Finlandiya ve Singapur, 26. Uluslararası
      Eğitim Bilimleri Kongresi, 20-23 Nisan, Side, Antalya, Türkiye.
      10. Yilmaz Findik, L., Kapti, S., Boztunc Ozturk, N., Ozberk, E. H., & Kavak, Y. (2015). Trends in Higher
      Education in Turkey, 1st International Higher Education Studies Conference (IHEC), October 14-16,
      Istanbul, Turkey.
      11. Ozberk, E. H., Boztunc Ozturk, N., Yilmaz Findik, L., & Kapti, S. (2015). Priorities of Erasmus
      Students, 2nd International Eurasian Educational Research Congress, June 08-10, Ankara, Turkey.
      12. Boztunc Ozturk, N., Atalay Kabasakal, K., & Ozberk, E. H. (2015). An Investigation of the Factors
      That Affect Turkish Students’ Achievement in Mathematics According to the PISA 2012 Results,
      International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, May 13-15, Ankara, Turkey.
      13. Kapti, S.,Yilmaz Findik, L., Ozberk, E. H., & Boztunc Ozturk, N. (2015). Becoming Teacher: “Who”
      and “Why”, Policies and Issues on Teacher Education-ISPITE 2015, 30 April-02 May, Baku,
      Azerbaijan.
      14. Boztunç Öztürk, N., Özberk, E. H., Kaptı, S., Yılmaz Fındık, L., Gelbal, S. ve Kavak, Y. (2014).
      Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması, 9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi,
      Trakya Üniversitesi, 16-18 Ekim, Edirne, Türkiye.
      15. Kelecioglu, H, Eroglu, M.G., & Boztunc, N. (2011). The Opinions of Pre-Service Teachers About The
      Teaching of Assessment Tools Within The Assessment and Evaluation Course. 14th International
      Conference Evaluation in Education in the Balkan Countries, 16-18th June 2011, Belgrade, Serbia.
      16. Kelecioğlu, H, Eroğlu, M.G. ve Boztunç, N. (2010). Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme
      Yöntemlerine İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi, Uluslar Arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve
      Sorunları Sempozyumu II, Hacettepe Üniversitesi, 16-18 Mayıs 2010,Ankara, Türkiye.
      Ulusal Bildiriler
      4
      1. Boztunç Öztürk, N., Eroğlu, M. G. ve Kelecioğlu, H. (2014). Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek
      Uyarlama Makalelerinin İncelenmesi. IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme
      Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 9-13 Haziran, Ankara, Türkiye.
      2. Eroğlu, M. G., Boztunç Öztürk, N. ve Taşdelen Teker, G. (2014). İkili Karşılaştırma ve Sıralama
      Yargıları Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması Üzerine Bir Çalışma, IV. Ulusal Eğitimde ve
      Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 9-13 Haziran, Ankara, Türkiye.
      3. Boztunç, N., Önen, E. ve Eroğlu, M.G. (2012). Öğrenciye İlişkin Faktörler ve Okuma Başarısı
      Arasındaki İlişkiler: PISA 2009 Sonuçları. III. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme
      Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 19-21 Eylül, Bolu, Türkiye.
      Kitaplar, Ders Notları ve Teknik Raporlar
      1. Bölüm 4: Sonuçlar. Boztunç Öztürk, N. Madde Tepki Kuramı: Item Response Theory. Kelecioğlu, H.
      (ed.) 1. Baskı: Kasım 2016, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 61-111, (Bölüm çevirisi), ISNB: 978-
      605-320-542-5
      2. Bölüm 5: Normal Dağılım. Boztunç Öztürk, N. Sosyal Bilimler için İstatistik. Güler, N. (ed.) 1. Baskı:
      Ağustos 2016, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 128-154, (Bölüm çevirisi), doi:
      10.14527/9786053184881.
      VERİLEN HİZMET İÇİ EĞİTİMLER
      1. TEDAŞ Eğitici Eğitimi, 2018.
      SEMPOZYUM / KONGRE / EĞİTİM KATILIMI
      1. Future of Higher Education – Bologna Process Reseachers Conference FOHE BPRC II, The National
      Library, November 24-26, 2014, Bucharest, Romania.
      2. TÜBİTAK 2237 Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı Eğitim Bilimlerinde Proje Yazım
      Eğitimi, Anadolu Üniversitesi 29-31 Mayıs 2014, Eskişehir, Türkiye.
      3. Erasmus Staff Mobility, Cardiff Metropolitan University, May 12-16, 2014, Cardiff, Wales, UK.
      4. University of Cambridge The Psychometrics Centre, A Three Day Workshop on Developing Adaptive
      Tests with Concerto, Bahçeşehir University, February 12-14, 2013, İstanbul, Turkey.
      5. Uluslararası Eğitim Forumu II: Eğitimde İnovasyon, TED Ankara Koleji, 30 Nisan-1 Mayıs 2011,
      Ankara, Türkiye.
      6. Fizik Olaylarının Eğlenceli Sunumu, Kocaeli Üniversitesi, 6-11 Temmuz 2008, Kocaeli, Türkiye.
      PROJELER
      1. TÜBİTAK 2237 Başarı Testi Nasıl Geliştirilir? Farklı Ölçme Kuramlarına Göre Tüm Yönleriyle Başarı
      Testi Geliştirme, Eğitimci, Hacettepe Üniversitesi, 21-25 Ocak 2019, Ankara, Türkiye.
      2. Avrupa Kredi Transfer Sisteminin Uygulanması – 012A401001, Araştırmacı, Hacettepe Üniversitesi
      Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyonu, Ulusal, Devam ediyor.
      3. Program Yeterliliklerinin Türkiye Yükseköğretim Yeterlikler Çerçevesine Göre Uyarlanması, Proje
      Çıktılarının Hazırlanması, Ders Öğrenme Çıktılarını Yazma ve AKTS Hesaplama: Hacettepe
      Üniversitesi Örneği – 012A101002, Araştırmacı, Hacettepe Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
      Komisyonu, Ulusal, Devam ediyor.
      5
      ORGANİZASYON
      1. TÜBİTAK 2237 Başarı Testi Nasıl Geliştirilir? Farklı Ölçme Kuramlarına Göre Tüm Yönleriyle Başarı
      Testi Geliştirme, Hacettepe Üniversitesi, 21-25 Ocak 2019, Ankara, Türkiye. Yerel Düzenleme Kurulu.
      2. 1
      st Ulusal Bologna Çalışmaları Konferansı, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015, Ankara, Türkiye.
      Düzenleme Kurulu / Bilim Kurulu.
      3. 1
      st International Student Affairs Conference, Hacettepe University, November 17, 2014, Ankara, Turkey.
      Member of Organizing Commitee.
      ÖDÜL/BURS
      1. TÜBİTAK – 2211 Yurtiçi Doktora Bursu, 10/2011 – 02/2014.
      ÜYE OLUNAN DERNEK ve MESLEK KURULUŞLARI
      1. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Derneği (EPODDER)
      AKADEMİK DERGİLERDEKİ GÖREVLER
      1. Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcileri Dergisi, Hakem Kurulu, Başlangıç Tarihi: Mart 2018
      2. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Hakem Kurulu, Başlangıç Tarihi: Şubat 2017
      3. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, Davetli Hakemlik, Yıl: 2015, Cilt: 48, Sayı:2, E – ISSN:
      2458 – 8342.
      4. Sakarya University Journal of Education, Reviewer, Year: 2015, Vol: 5, No:2, ISSN: 2146-7455
      5. Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Davetli Hakemlik, Cilt: X, Sayı:2 Aralık 2015, ISSN:
      1307-1076
      6. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, Hakem Kurulu, Başlangıç Tarihi:2014
      7. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, Yayın Kurulu, Başlangıç Tarihi:2015

      #

      #

      Diğer Üyeler

      ugursadioglu-scaled

      DOÇ. DR. UĞUR SADİOĞLU

      Merkez Müdürümüz
      serkanerkam

      Doç. Dr. Serkan ERKAM

      Müdür yardımcısı
      leylayilmazfindik

      Doç. Dr. Leyla YILMAZ FINDIK

      Öğretim Görevlisi
      gul

      Gül PANAVUR ÖĞÜL

      Bilgisayar İşletmeni
      63d3c255ac9a27d02163b362af558b4a

      Fidan ATAR

      Bilgisayar İşletmeni
      63d3c255ac9a27d02163b362af558b4a

      Ayşe ŞEKER

      Bilgisayar İşletmeni
      63d3c255ac9a27d02163b362af558b4a

      Sevilay DEMİRÖZ

      Destek Personeli

      Ara

      Kategoriler

      • Eğitim Toplantıları
      • Genel
      • Yaşam Boyu Hakkında
      “ARABULUCULUK TEMEL EĞİTİMİ PROGRAMI” 15.Grup Açılmıştır.

      “ARABULUCULUK TEMEL EĞİTİMİ PROGRAMI” 15.Grup Açılmıştır.

      ₺1,900.00
      İNŞAAT HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM)  3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      İNŞAAT HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM) 3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      Kapalı
      SAĞLIK HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM) PROGRAMI 3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      SAĞLIK HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM) PROGRAMI 3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      Kapalı
      +90(312) 297 63 25
      +90 (312) 297 67 94
      yasamboyuegitim@hacettepe.edu.tr
      Facebook-f Twitter Google-plus-g Pinterest

      Company

      Edit widget and choose a menu

      Kurumsal

      • Misyon / Vizyon
      • Üyeler
      • Yönerge / Yönetmelik
      • İletişim

      Links

      Edit widget and choose a menu

      Öğrenciler

      • Banka Hesap Bilgileri
      • Duyurular
      • Etkinlikler
      Öğrenci Sınav Kartı

      Recommend

      Edit widget and choose a menu

      Eğitim Kategorileri

      • Akademik Gelişim Eğitimleri
      • Bilgisayar ve Bilişim Eğitimi
      • Çocuklara Yönelik Eğitimler
      • Hukuk/Bilirkişilik Eğitimleri
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri
      • Kişisel Gelişim Eğitimleri
      • Kültür ve Sanat Eğitimleri
      • Mesleki Eğitimler

      Yaşam Boyu Eğitim Merkezi - Hacettepe Sürekli Eğitim Merkezi by Hacettepe Beytepe.

      • Gizlilik
      • Kullanım Şartları
      • Site Haritası
      • Satın Alma

      Site hesabınızla giriş yapın

      Parolanızı mı unuttunuz?