• Eğitimler
    • Mesleki Eğitimler
    • Kişisel Gelişim Eğitimleri
    • Akademik Gelişim Eğitimleri
    • Bilgisayar ve Bilişim Eğitimi
    • Çocuklara Yönelik Eğitimler
    • Hukuk/Bilirkişilik Eğitimleri
    • Kültür ve Sanat Eğitimleri
    • İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri
    • Sınavlara Yönelik Hazırlık Eğitimleri

    Kişisel Gelişim Eğitimleri Koordinatörü: Prof. Dr. Doğan Nadi Leblebici

    KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

    KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

    ₺3,600.00
    Daha Fazlası
  • Sınavlar
  • Etkinlikler
  • Duyurular
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Misyon / Vizyon
    • Yönetim Yapısı
    • Banka Hesap Bilgileri
    • Yönerge / Yönetmelik
    • Öğrenci Sınav Kartı
    • SSS
  • İletişim
  • Galeri
    Herhangi bir sorunuz var mı?
    +90 (312) 297 67 94
    yasamboyuegitim@hacettepe.edu.tr
    Giriş
    Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi - Hacettepe Sürekli Eğitim Merkezi
    • Eğitimler
      • Mesleki Eğitimler
      • Kişisel Gelişim Eğitimleri
      • Akademik Gelişim Eğitimleri
      • Bilgisayar ve Bilişim Eğitimi
      • Çocuklara Yönelik Eğitimler
      • Hukuk/Bilirkişilik Eğitimleri
      • Kültür ve Sanat Eğitimleri
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri
      • Sınavlara Yönelik Hazırlık Eğitimleri

      Kişisel Gelişim Eğitimleri Koordinatörü: Prof. Dr. Doğan Nadi Leblebici

      KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

      KÜÇÜK TASARIMCILAR PROGRAMI

      ₺3,600.00
      Daha Fazlası
    • Sınavlar
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Kurumsal
      • Hakkımızda
      • Misyon / Vizyon
      • Yönetim Yapısı
      • Banka Hesap Bilgileri
      • Yönerge / Yönetmelik
      • Öğrenci Sınav Kartı
      • SSS
    • İletişim
    • Galeri

      Our Team

      • Ana Sayfa
      • Our Team
      • Doç. Dr. Leyla YILMAZ FINDIK
      leylayilmazfindik

      Doç. Dr. Leyla YILMAZ FINDIK

      Öğretim Görevlisi

      Leyla YILMAZ FINDIK

      Hacettepe Üniversitesi
      Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi
      Ankara, Türkiye
      leylayilmazfindik@gmail.com
      +90 312 297 6794 – 119

      EĞİTİM BİLGİLERİ

      Doktora : Hacettepe Üniversite, Ankara, Türkiye
      Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi – 02/2014- 10/2015
      Yüksek Lisans : Hacettepe University, Ankara, Turkey
      Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi – 09/2009-05/2012
      Lisans : Hacettepe University, Ankara, Turkey
      İngiliz Dilbilimi – 09/2000 – 06/2005

      İŞ DENEYİMİ

      07/2019- Hacettepe Üniversitesi– Ankara
      Bölüm: Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi
      Pozisyon: Doç. Dr.
      03/2018-07/2019 Hacettepe Üniversitesi– Ankara
      Bölüm: Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi
      Pozisyon: Öğretim Görevlisi
      07/2013 –03/2018 Hacettepe Üniversitesi– Ankara
      Bölüm: Eğitim Programları Planlama Birimi
      Pozisyon: Eğitim Öğretim Planlamacısı
      2006 – 07/2013 Milli Eğitim Bakanlığı – Ankara, Turkey
      Pozisyon: İngilizce Öğretmeni

      YAYINLAR

      Kitap ve Kitap Bölümleri
      1. Erçetin, Ş.Ş., Yılmaz Fındık, L. (2019). Women in Turkey: Labor Force and Social Life. In Erçetin, Ş.
      Ş., Ray, N., & Sen, S. (eds). Economic Growth and Demographic Transition in Third World Nations, A
      chaos and Complexity Theory Perspective. New Jersey: Apple Academic Press Inc.
      2. Erçetin, Ş.Ş., Yılmaz Fındık, L. (2018). Autonomy in Higher Education. Erçetin Ş.Ş. (eds) Chaos,
      Complexity and Leadership 2016. ICCLS 2016. Springer Proceedings in Complexity. Springer, Cham.
      doi: https://doi.org/10.1007/978-3-319-64554-4_32
      3. Yılmaz Fındık, L. (2018). Is Turkey well prepared for the integration of immigrants? Erçetin, Ş.Ş.
      (eds). Social and Considerations of Migration Movements and Immigration Policies. IGI Global
      Publication. doi: 10.4018/978-1-5225-3322-1.ch013
      4. Yılmaz Fındık, L. (2016). Self-assessment of principals based on leadership in complexity. Erçetin,
      Ş.Ş. (Ed). Applied Chaos and Complexity Theory in Education. IGI Global Publication.
      doi: 10.4018/978-1-5225-0460-3.
      5. Yılmaz Fındık, L. (2015). Postgraduate students’ perceptions of leadership in politics: a metaphor
      analysis sample of Hacettepe University, department of educational sciences. Erçetin, Ş.Ş. & Banerjee,
      1
      S. (Eds). In Chaos, Complexity and Leadership 2013, Springer Proceedings in Complexity.
      Switzerland: Springer International Publishing. doi 10.1007/978-3-319-09710-7_47.
      6. Yılmaz, B. H., Aztekin, S., Umurhan, H., Aydın, H., Akıncı, B., Yılmaz Fındık, L., Panal, A., Atasoy,
      R., Abazoğlu, İ. & Eser, G. (2011). PISA Türkiye. Ankara: MEB.
      SCI, SCI-EXP., SSCI, AHCI ve ESCI Kapsamındaki Dergilerde Yayımlanan Makaleler
      1. Ünsal Özberk, E., Yılmaz Fındık, L., & Özberk, E. (2018). Dezavantajlı Yüksek Başarılı Öğrencilerin
      Okul ve Öğrenci Düzeyinde Matematik Başarısını Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi. Eğitim ve
      Bilim, 43(194), 111-129. doi:http://dx.doi.org/10.15390/EB.2018.7153
      2. Yılmaz Fındık, L. & Kavak, Y. (2017). PISA 2012 Sonuçlarına Göre: Yönetici Liderliği ve Okul
      Özerkliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(4), 939-
      959. doi:10.16986/HUJE.2016019330
      3. Yılmaz Fındık, L. (2016). What makes a difference for resilient students in Turkey? Eurasian Journal
      of Educational Research, 64, 91-108. doi: http://dx.doi.org/10.14689/ejer.2016.64.5
      Uluslararası Alan İndekslerinde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler
      1. Büyükgöze, H. & Yılmaz Fındık, L. (2018). Eleştirel Pedagojinin Eğitim Sistemindeki Görünümü:
      Öğretmenler Üzerine bir Çalışma. İlköğretim Online, 17(3), 1336-1352.
      2. Özberk, E. H., Boztunc Özturk, N., Yılmaz Fındık, L., & Kapti, S. (2017). Erasmus Students’ Mobility
      Priorities: A Rank-Order Scaling Study, Kastamonu Eğitim Dergisi, 25(6), 2401-2412.
      3. Yılmaz Fındık, L., Kaptı, S. B., Boztunç Öztürk, N., Özberk, E. H. & Kavak, Y. (2017). Quantitative
      changes of higher education between 1999-2015 in Turkey. Yükseköğretim ve Bilim, 7(2), 247-255.
      4. Yılmaz Fındık, L. (2016). Gender disparity in Turkish higher education. Universal Journal of
      Educational Research, 4 (10), 2499-2504. doi: 10.13189/ujer.2016.041029
      5. Yılmaz Fındık, L. (2016). Is higher education internationalizing in Turkey? European Scientific
      Journal, 12 (13), 295-305. doi:http://dx.doi.org/10.19044/esj.2016.v12n13p295
      6. Burgaz, B. & Yılmaz Fındık, L. (2015). Teachers’ evaluation of supervision practices in terms of their
      professional development. The Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue 2, 523-
      532.
      7. Boztunç Öztürk, N., Özberk, E. H., Kaptı, S. B., Yılmaz Fındık, L., Gelbal, S. & Kavak, Y. (2015).
      Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması, Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(3), 1-10.
      Doi: 10.5961/jhes.2015.128.
      8. Ayral, M., Özdemir, N., Yılmaz Fındık, L., Özarslan, H. & Ünlü, A. (2014). The relation between the
      students’ achievement of Turkish language class and the central exam score. Procedia – Social and
      Behavioral Sciences, 143, 721-725. doi:10.1016/j.sbspro.2014.07.471
      9. Özdemir, N., Ayral, M., Yılmaz Fındık, L., Özarslan, H., Ünlü, A. & Bozkurt, E. (2014). The
      relationship between students’ socioeconomic status and their Turkish achievements. Procedia – Social
      and Behavioral Sciences, 143, 726-731. doi:10.1016/j.sbspro.2014.07.472
      10. Ayral, M., Özdemir, N., Ötken, Ş., Özarslan, H., Yılmaz Fındık, L., Ünlü, A., Akdoğan, A.,Aksoy
      Güler, S., Bayraktar, E. & Diren, E. (2014). The relationship between the success in Turkish classes
      with teaching methods and supporting school implementations. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
      (EBAD), Özel Sayı, 35-39.
      2
      11. Ayral, M., Özdemir, N., Türedi, A., Yılmaz Fındık, L., Büyükgöze, H., Demirezen, S., Özarslan, H. &
      Tahirbegi, Y. (2014). The relation between teacher autonomy and students performance: sample of
      PISA. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD), Özel Sayı, 207-218. doi:
      http://dx.doi.org/10.12973/jesr.2014.4os12a.
      ULAKBİM Tarafından Taranan Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
      1. Yılmaz Fındık, L. & Kavak, Y. (2013). Türkiye’deki Sosyo-Ekonomik Açıdan Dezavantajlı
      Öğrencilerin PISA 2009 Başarılarının Değerlendirilmesi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi,
      19(2), 249-273.
      Tezler
      1. PISA 2012 Sonuçlarına Göre Okul Liderliği ve Okul Özerkliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi,
      2015,Doktora Tezi, Danışman: Prof. Dr. Yüksel Kavak.
      2. PISA 2009 Sonuçlarına Göre Türkiye’deki Sosyo-Ekonomik Açıdan Dezavantajlı Öğrencilerin Okuma
      Becerileri Alanındaki Başarılarının Değerlendirilmesi. 2012, Yüksek Lisans Tezi, Danışman: Prof. Dr.
      Yüksel Kavak.
      Uluslararası Bildiriler
      1. Boztunc Ozturk, N, Yilmaz Findik, L. & Ozberk, E. H. (2017). Başarılı Eğitim Sistemlerinde
      Öğretmen: TALIS 2013 Örneği, 7th International Congress of Research in Education, 27-29 April,
      Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye.
      2. Boztunc Ozturk, N, Ozberk, E. H. & Yilmaz Findik, L. (2017). Farklı Eğitim Sistemlerinde Fen
      Başarısının Çok Düzeyli Modellerle Karşılaştırılması: TIMSS 2015 Singapur ve Türkiye Örneği, 7th
      International Congress of Research in Education, 27-29 April, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi,
      Çanakkale, Türkiye.
      3. Yilmaz Findik, L., Boztunc Ozturk, N & Ozberk, E. H. (2017). What PIAAC Tells about the Adult
      Learning in Turkey? 7th International Congress of Research in Education, 27-29 April, Çanakkale
      Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye.
      4. Yilmaz Findik, L.,Ozberk, E. H. & Boztunc Ozturk, N. (2017). What are the Low Performer Students’
      Perceptions about School in Turkey? 7
      th International Congress of Research in Education, 27-29 April,
      Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye.
      5. Şahin, M.G., Boztunç Öztürk, N. ve Yılmaz Fındık, L. (2017). PISA Başarısının İstatistiki Bölgelere
      Göre Karşılaştırılması: Bir VZA Örneği, Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19-21 Ekim, TOBB
      Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi, Ankara, Türkiye
      6. Yılmaz Fındık, L. (2016). Gender disparity in higher education in Turkey. 7th International Conference
      on Intercultural Education, Almeria, İspanya.
      7. Yılmaz Fındık, L. (2016). Is higher education internationalizing in Turkey? International Congress on
      New Trends in Higher Education: Keeping up with the Chance, İstanbul, Türkiye.
      8. Yilmaz Findik, L., Kapti, S., Boztunc Ozturk, N., Ozberk, E. H., & Kavak, Y. (2015). Trends in Higher
      Education in Turkey, 1st International Higher Education Studies Conference (IHEC), October 14-16,
      Istanbul, Turkey.
      9. Burgaz, B. & Yılmaz Fındık, L. (2015). Evaluating the practice of supervision in terms of teachers’
      professional development. Paper presented at International Conference on New Horizons in Education
      INTE 2015, Barcelona, Spain.
      10. Ozberk, E. H., Boztunc Ozturk, N., Yilmaz Findik, L., & Kapti, S. (2015). Priorities of Erasmus
      Students, 2nd International Eurasian Educational Research Congress, June 08-10, Ankara, Turkey.
      3
      11. Yılmaz Fındık, L. (2015). What makes difference for disadvantaged students? International Congress
      on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye.
      12. Yılmaz Fındık, L. & Kavak, Y. (2015). Where does teacher stand in Turkey? Policies and Issues on
      Teacher Education V International Conference ISPITE 2015, 30 April-02 May, Baku, Azerbaijan.
      13. Kapti, S.,Yilmaz Findik, L., Ozberk, E. H., & Boztunc Ozturk, N. (2015). Becoming Teacher: “Who”
      and “Why”, Policies and Issues on Teacher Education-ISPITE 2015, 30 April-02 May, Baku,
      Azerbaijan.
      14. Boztunç Öztürk, N., Özberk, E. H., Kaptı, S., Yılmaz Fındık, L., Gelbal, S. ve Kavak, Y. (2014).
      Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması, 9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi,
      Trakya Üniversitesi, 16-18 Ekim, Edirne, Türkiye.
      15. Yılmaz Fındık, L. (2014). Self-assessment of principals based leadership. 3th International Symposium
      on Chaos, Complexity and Leadership, California, USA.
      16. Ayral, M., Bozkurt, E., Özdemir, N., Ötken, Ş., Özarslan, H., Yılmaz Fındık, L., Ünlü, A., Akdoğan,
      A.,Aksoy Güler, S., Bayraktar, E. & Diren, E. (2014). Ability of reading and comprehension and related
      factors. International EJER Congress, İstanbul, Türkiye.
      17. Yılmaz Fındık, L. (2013). Postgraduate students’ perceptions of leadership in politics: a metaphor
      analysis sample of Hacettepe University, department of educational sciences. 2nd International
      Symposium on Chaos, Complexity and Leadership, Ankara, Turkey.
      18. Ayral Mustafa,Özdemir Nedim,Ötken Şule,Özarslan Hakan, Yılmaz Fındık L, Ünlü Ahmet,Akdoğan
      Ayşegül,Aksoy Güler Sevim,Bayraktar Esin,Diren Elif (2013). Ders İşleme Yöntemi ve Destekleyici
      Okul İçi Uygulamaların Türkçe Başarısıyla İlişkisi. European Conference on Social and Behavioral
      Sciences
      19. Özdemir, N., Ayral M. Yılmaz Fındık, L., Ünlü, A. Özarslan, H. & Bozkurt. E. (2013). The relationship
      between students’ socioeconomic status and their performance. 5thWorld Conference on Educational
      Sciences, Roma, Italy.
      20. Ayral, M., Özdemir, N., Yılmaz Fındık, L., Özarslan, H. & Ünlü, A. (2013). The relation between the
      students’ achievement of Turkish language class and the central exam score. 5th World Conference on
      Educational Sciences, Roma, Italy.
      Ulusal Bildiriler
      1. Özberk Ünsal, E. B., Yılmaz Fındık L., Özberk, E. H., (2016) Assessment of Variables Effecting
      Resilient Students Related To School And Mathematics Performance. Paper presented at 5th Congress
      on Evaluation and Assessment in Education and Psychology, Antalya, Turkey.
      2. Yılmaz Fındık, L., & Kavak Y. (2016). School autonomy in top-performing countries in PISA 2012.
      Paper presented at 25th National Educational Sciences Congress, Antalya, Turkey
      3. Yılmaz Fındık, L., Kısa, N., Büyükgöze, H., Gün, F., Kaptı, S. B., Şen, Z., Uysal, F., Boztunç Öztürk,
      N., Özberk, H. E., Kıbrıslıoğlu, N., Bayrak, F., Aydın, F., Uludağ, G., Yağcı, E., Sağlam, M., Sayıl
      Onaran, B., Erdoğan, S., Erdoğan, Ü. I., Demmirtaş, S., Gelbal, S., Ülger, Ö., Kalkan, N., Kulak
      Kayıkcı, M. E., Aksu Yıldırım, S., Önderoğlu, S. ve Kavak, Y. (2015). Hacettepe Üniversitesi Bologna
      Kalite Güvencesi Çalışmaları: Öğrenci Memnuniyet Formu. I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi,
      17-18 Eylül, Ankara, Türkiye.
      4. Bayrak, F., Boztunç Öztürk, N., Özberk, H. E., Kaptı, S. B., Yılmaz Fındık, L., Kıbrıslıoğlu, N., Şen,
      Z., Uysal, F., Kısa, N., Büyükgöze, H., Gün, F., Demircan, S., Uludağ, G., Aydın, F., Gelbal, S., Ülger,
      Ö., Kalkan, N., Sağlam, M., Sayıl Onaran, B., Erdoğan, S., Erdoğan, Ü. I., Demmirtaş, S., Yağcı, E.,
      Kulak Kayıkcı, M. E., Aksu Yıldırım, S., Önderoğlu, S. ve Kavak, Y. (2015). Hacettepe Üniversitesi
      4
      Bologna Kalite Güvencesi Çalışmaları: AKTS İş Yükü Belirlenmesi. I. Bologna Süreci Araştırmaları
      Kongresi, 17-18 Eylül, Ankara, Türkiye.
      5. Şen, Z., Kıbrıslıoğlu, N., Kaptı, S. B., Yılmaz Fındık, L., Boztunç Öztürk, N., Özberk, H. E., Uysal, F.,
      Demircan, S., Kısa, N., Büyükgöze, H., Gün, F., Bayrak, F., Aydın, F., Uludağ, G., Yağcı, E., Sağlam,
      M., Sayıl Onaran, B., Erdoğan, S., Erdoğan, Ü. I., Demmirtaş, S., Gelbal, S., Ülger, Ö., Kalkan, N.,
      Kulak Kayıkcı, M. E., Aksu Yıldırım, S., Önderoğlu, S. ve Kavak, Y. (2015). Hacettepe Üniversitesi
      Bologna Kalite Güvencesi Çalışmaları: Ders Değerlendirme Formu. I. Bologna Süreci Araştırmaları
      Kongresi, 17-18 Eylül, Ankara, Türkiye.
      6. Kaptı, S. B., Uysal, F., Demircan, S., Yılmaz Fındık, L., Boztunç Öztürk, N., Özberk, H. E., Şen, Z.,
      Bayrak, F., Kıbrıslıoğlu, N., Kısa, N., Büyükgöze, H., Gün, F., Uludağ, G., Aydın, F., Yağcı, E., Gelbal,
      S., Ülger, Ö., Kalkan, N., Sağlam, M., Sayıl Onaran, B., Erdoğan, S., Erdoğan, Ü. I., Demmirtaş, S.,
      Kulak Kayıkcı, M. E., Aksu Yıldırım, S., Önderoğlu, S. ve Kavak, Y. (2015). Hacettepe Üniversitesi
      Bologna Kalite Güvencesi Çalışmaları: Öğretim Elemanı Değerlendirme Formu. I. Bologna Süreci
      Araştırmaları Kongresi, 17-18 Eylül, Ankara, Türkiye.
      7. Büyükgöze, H. ve Yılmaz Fındık, L. (2014). Öğretmenlerin Eleştirel Pedagojiye Yönelik Tutumlarının
      Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. V. Eğitim Yönetimi Forumu, Necmettin Erbakan
      Üniversitesi, 11-13 Eylül, Konya, Türkiye.
      8. Ayral, M., Özdemir, N., Türedi, A., Yılmaz Fındık, L., Büyükgöze, H., Demirezen, S., Özarslan, H. ve
      Tahirbegi, Y. (2013). Öğretmen Özerkliği İle Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişki: PISA Örneği. IV.
      Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir Üniversitesi, 3-5 Ekim, Balıkesir, Türkiye.
      9. Ayral, M., Özdemir, N., Ötken, Ş., Özarslan, H., Yılmaz Fındık, L., Ünlü, A., Akdoğan, A., Aksoy
      Güler, S., Bayraktar, E., & Diren, E. (2013). The relationship between teaching methods, supportive
      school activities and students Turkish performance. Paper presented at Europe Social Sciences
      Conference, İstanbul, Turkey.
      10. Yılmaz Fındık, L. ve Kavak Y. (2012). PISA 2009 Sonuçlarına Göre Türkiye’deki Sosyo-ekonomik
      Açıdan Dezavantajlı Öğrencilerin Okuma Becerileri Başarılarının Değerlendirilmesi. 7. Ulusal Eğitim
      Yönetimi Kongresi, İnönü Üniversitesi, 24-26 Mayıs, Malatya, Türkiye.
      PROJELER
      1. Avrupa Kredi Transfer Sisteminin Uygulanması – 012A401001, Hacettepe Üniversitesi Bilimsel
      Araştırma Projeleri Komisyonu, Ulusal, Tamamlandı.
      2. Program Yeterliliklerinin Türkiye Yükseköğretim Yeterlikler Çerçevesine Göre Uyarlanması, Proje
      Çıktılarının Hazırlanması, Ders Öğrenme Çıktılarını Yazma ve AKTS Hesaplama: Hacettepe
      Üniversitesi Örneği – 012A101002, Hacettepe Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyonu,
      Ulusal, Tamamlandı.
      3. Öğrenci İşleri Altyapısının Güçlendirilmesi- 013A704002, Hacettepe Üniversitesi Bilimsel Araştırma
      Projeleri Komisyonu, Ulusal, Tamamlandı.
      4. Eğitimde İşbirliği– Hacettepe Üniversitesi –Altındağ İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Altındağ İlçe
      Belediye Başkanlığı, Ulusal, Tamamlandı.
      ORGANİZASYON
      1. 1. Bologna Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül 2015, Ankara, Türkiye,
      Organizasyon Komitesi / Bilim Kurulu.
      5
      2. 1. Uluslararası Öğrenci İşleri Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17 Kasım 2014, Ankara, Türkiye.
      Organizasyon Komitesi
      AKADEMİK DERGİLERDEKİ GÖREVLER
      1. Öğretmen Eğitimi ve Eğiticileri Dergisi, Hakem Kurulu, Başlangıç Tarihi: Mayıs 2018
      2. European Scientific Journal, Yayın Kurulu, Hakem Kurulu, Başlangıç Tarihi: Ekim 2017
      3. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Hakem Kurulu, Başlangıç Tarihi: Şubat 2017
      4. Hacettepe Üniversitesi Kalite Komisyonu Üyeliği, 2016-2019
      5. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, Hakem Kurulu, Başlangıç Tarihi: Ocak 2016
      SEMPOZYUM / KONGRE / EĞİTİM KATILIMI
      1. Erasmus Staff Mobility, Escola Superior De Artes E Design, 27-31 Temmuz 2015, Porto Portekiz.
      2. Future of Higher Education – Bologna Process Researchers Conference FOHE BPRC II, The National
      Library, 24-26 Kasım 2014, Bucharest, Romanya.
      3. PISA Yönetim Kurulu Toplantısı, 10-14 Nisan 2011, Santiago, Şili.
      4. PISA “Kodlama Eğitimi”, 13-18 February 2011, Roma, Italya.
      5. Equal Ireland Escape Project Conference, 20-22 Ekim, 2010, Dublin, İrlanda.
      6. “Free Your Wall” Öğrenci Değişim Projesi Toplantısı, 26 Temmuz-5 Ağustos 2009, Pergine Valsugana,
      İtalya.
      7. “Free Your Wall” Öğrenci Değişim Projesi Toplantısı, 2-5 Temmuz 2009, Pergine Valsugana, İtalya.
      8. Youth in Action Training Program – Appetizer, 27 Kasım-1 Aralık 2008, Thessaloniki, Yunanistan.
      9. Grundtvig Proje Toplantısı, 31 Ocak-3 Şubat, 2008, Slagelse, Danimarka.
      10. Training for Teacher of English; “English as a Foreign Language: Language and Methodology for
      Teachers of English-A Blended Approach”, 13-26 Ocak, 2008, Scarborough, England.
      11. International Youth Training Program; Urban Youth Seminar, 12-16 Aralık, Les Mureaux, Fransa.
      12. Grundtvig Proje Toplantısı, 7-11 Mart 2007, Hellin-Albacate, İspanya

      Diğer Üyeler

      ugursadioglu-scaled

      DOÇ. DR. UĞUR SADİOĞLU

      Merkez Müdürümüz
      serkanerkam

      Doç. Dr. Serkan ERKAM

      Müdür yardımcısı
      nagihanboztuncozturk

      Doç.Dr. Nagihan BOZTUNÇ ÖZTÜRK

      Öğretim Görevlisi
      gul

      Gül PANAVUR ÖĞÜL

      Bilgisayar İşletmeni
      63d3c255ac9a27d02163b362af558b4a

      Fidan ATAR

      Bilgisayar İşletmeni
      63d3c255ac9a27d02163b362af558b4a

      Ayşe ŞEKER

      Bilgisayar İşletmeni
      63d3c255ac9a27d02163b362af558b4a

      Sevilay DEMİRÖZ

      Destek Personeli

      Ara

      Kategoriler

      • Eğitim Toplantıları
      • Genel
      • Yaşam Boyu Hakkında
      “ARABULUCULUK TEMEL EĞİTİMİ PROGRAMI” 15.Grup Açılmıştır.

      “ARABULUCULUK TEMEL EĞİTİMİ PROGRAMI” 15.Grup Açılmıştır.

      ₺1,900.00
      İNŞAAT HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM)  3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      İNŞAAT HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM) 3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      Kapalı
      SAĞLIK HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM) PROGRAMI 3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      SAĞLIK HUKUKU ARABULUCULUK UZMANLIK EĞİTİMİ (UZUN EĞİTİM) PROGRAMI 3.GRUP KAYITLARIMIZ ALINMAKTADIR.

      Kapalı
      +90(312) 297 63 25
      +90 (312) 297 67 94
      yasamboyuegitim@hacettepe.edu.tr
      Facebook-f Twitter Google-plus-g Pinterest

      Company

      Edit widget and choose a menu

      Kurumsal

      • Misyon / Vizyon
      • Üyeler
      • Yönerge / Yönetmelik
      • İletişim

      Links

      Edit widget and choose a menu

      Öğrenciler

      • Banka Hesap Bilgileri
      • Duyurular
      • Etkinlikler
      Öğrenci Sınav Kartı

      Recommend

      Edit widget and choose a menu

      Eğitim Kategorileri

      • Akademik Gelişim Eğitimleri
      • Bilgisayar ve Bilişim Eğitimi
      • Çocuklara Yönelik Eğitimler
      • Hukuk/Bilirkişilik Eğitimleri
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri
      • Kişisel Gelişim Eğitimleri
      • Kültür ve Sanat Eğitimleri
      • Mesleki Eğitimler

      Yaşam Boyu Eğitim Merkezi - Hacettepe Sürekli Eğitim Merkezi by Hacettepe Beytepe.

      • Gizlilik
      • Kullanım Şartları
      • Site Haritası
      • Satın Alma

      Site hesabınızla giriş yapın

      Parolanızı mı unuttunuz?